maandag 7 februari 2011

Jubileumtaart

Mijn vriend en ik waren afgelopen december al weer 4 jaar samen! Dit was natuurlijk een kans die ik niet kon laten liggen; Tijd voor een taart!

Na lang Googlen en denken heb ik toch besloten voor deze simpele variant te gaan.

De taart was (hoe origineel) alweer gevuld met mokkacreme.

De strik was voor mij een eerste keer; Ik was er alles behalve tevreden over en tot overmaat van ramp was de binnenste lus afgebroken tijdens het vervoer! Helaas.. volgende keer beter. Een kwestie van blijven oefenen lijkt me...

Na het maken van deze taart kreeg ik eindelijk een beetje onder de knie hoe ik mijn Tappits (de uitstekers voor cijfers en letter) moest gebruiken. Wellicht plaats ik hier ooit nog een 'How-to' van als ik het 100% onder de knie heb!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten